Loading...


Betul ke ni Pisang...???

Comments

Salam semua.
Kali ni aku nak kongsi tentang pisang yang kalo korang tengok mesti korang akan terkejut punyer.Bukan sebab pisang ni tak normal tapi sebab manusia semakin hari semakin kreatif dan penuh idea.
Mula-mula aku sendiri tengok aku pon tak berapa nak percaya tapi ni betul-betul berlaku kat luar negara..

Pernah tak korang tengok pisang betul yang boleh gelak,marah dan menangis......mesti tak kan......eeii creepy

Itu ok lagi,tpi korang pernah tengok tak pisang jadi raksaksa??

Korang mesti tak pernah tengok apabila pisang bertukar menjadi........
Naga!!!





Siap ade Davy Jones dalam Pirates of Carabbien lagi...hehe...sayang lak nak makan pisang kreatif ni....Very interesting and awesome idea...Anyway thanks for reading ^^