Loading...


Sengal Zone : Saya Blogger Baru !

Comments

Salam kat semua readers.Hari ni entri merupakan 'special entri' khas untuk Sengal Zone.Ini adalah satu lagi daripada effort aku dalam mempromosikan blog aku yang biase-biase ni.
So segmen 'Aku Blogger Baru !' oleh Sengal Zone ni memang bagus bagi aku sebab kalo korang join blog korang akan masuk dalam bloglist dia so die amat membantu korang.

Macam biase ade soklan yang kene dijawab takkan dapat free jer..hehe

Apa yang buat aku terbuka hati nak buat blog?
Aku buat blog ni sebenarnya aku ikut drama korea kalo tak silap aku citer playful kiss.Ko tau-tau jela memang citer korea sekarang dah mula bertapak dalam tanah melayu hehe orang kata korean wave..

Blog Kegemaran Aku?
Ishh...soklan ni aku paling suker...Mestilah yang buat segmen ni Sengal Zone .Selain tu Ben Ashaari dan juga Mrdaha.

So sampai sini jelah entri kali ni.Kalo korang nak tau selebihnya syarat-syaratnye korang leh klik link http://goo.gl/b3OaK 
Orait baby...siap pon..Adios!