Loading...


Get Backlinks

4 comments

Salam semua...Hari ni aku just nak cerita sikit tentang blog tutorial yang aku berguru baru hari ni iaitu mrdaha.Blog ni ape yang bagusnya ialah die banyak mengajar macamana nak increase kan traffic korang.Secara umumnya aku ni bukanlah pandai sangat tentang internet tapi aku memang mengikut blog-blog tutorial yang besh-besh.Ni pon salah satu blog yang masyuk gak ni.

Ape yang aku faham pasal backlinks ni memang kalo blog yang tak ramai orang view sangat,dengan backlinks kita akan tambah traffic blog korang dengan mendadak yang aku pahamlah.So aku memang pelik sangat sebab akunyer blog ni da macam-macam sangat tulis lebih kurang 100 entri tapi yang view baru 7935.So jangan lupe lawat blog die tau click mrdaha ....page rank 3 tau...Sape nak bagi senang2 backlinks dari pr 3 hehehe.Apepon tak rugi kalo korang melawat blog ni lagi tambah knowledge adelah so ape lagi jom jom jom(sori terbuat iklan komersial lak).Ok that's all bye!