Loading...


Drama Korea Paling Complicated Pernah Aku Tengok!

Comments

Salam semua readers.Entri kali ni aku nak cerita tentang drama yang aku sedang ikut sekarang ni.Tajuk dier first wives club.Bagi yang tak tau lagi ceriter ni memang top kat korea dan masih ditayangkan di Channel one astro 393.

Drama ni dibarisi oleh pelakon-pelakon mantap menceritakan kehidupan sebenar nasib isteri-isteri pertama yang menderita kerana keinginan suami untuk mencari pasangan hidup yang lain.Bagi siapa yang memang dah tengok cerita ni,aku salute korang sebab bagi aku korang memang penyabar giler sanggup menonton citer yang complicated ni biasenya takde orang sanggup tengok.Pada yang belum tengok lagi aku sarankan korang cepat-cepat ikut citer ni kat astro sekarang ni baru episod 57 rase aku.

Tiap hari isnin-jumaat,pukul 4.30 petang then ade ulangan malam.Citer ni memang best ade lawak,sedih,sakit hati dan gembira.Yang uniknya pasal drama ni,walaupun terlalu panjang 104 episod namun masih mampu mendapat ranking yang tinggi di Korea kerana jalan cerita yang baik,pelakon yang memang handal,dan skrip yang begitu teliti.Jadi bagi sesiapa yang minat drama citer ni memang begitu menarik untuk ditonton.Ni ialah ranking drama di Korea dan antarabangsa :




Kalau korang perasaan episod 61 sampai 92 di Korea drama ni menduduki tangga teratas berturut-turut.Kalau orang Korea pon dah kata best memang best lah citer ni.By the way sekarang ni tengah download Paradise Ranch dengan Dream High Episod 6 dan 11.Ni pon antara drama best tapi kat Korea still on going lagi.
Antara Pelakon Handalan First Wives Club
Jadi sesiapa yang belum tengok pastikan korang tengok sebab drama ni memang best giler.Yang takder Astro atau takde channel one HD drama ni memang susah nak cari kat internet tapi maybe akan ade dekat MySoju tak lame lagi.Kat Maadu memang takde sebab ni drama baru.Ok sampai sini jelah entri untuk kali ni.Jumpe lagi.Aneyoong (^_^)